




































E353 – Daniela Jović – Je li Elon Musk prevarant i kako će u roku g...
Daniela Jović je voditeljica projekta CroCube, ali i COO tvrtke Spacemanic u čijoj izvedbi se ovaj projekt događa. A radi se o lansiranju satelita! Danielina priča je izuzetno zanimljiva, jer je od početaka u prevoditeljstvu, prodaji i marketingu došla do ...
Visit
E352 – Ivan Burazin – Kakva disciplina je potrebna za impact na svj...
Ivan Burazin je možda najpoznatiji kao organizator IT konferencije Shift, koju je nedavno akvizirao Infobip no Ivan je svestran i to mu je samo jedan od koraka u karijeri. Cilj mu je ostaviti trag na svijetu te se dugoročno vidi ...
Visit
E351 – Ivan Lauc – Zašto je budućnost u domaćoj hrani i kratkim ops...
Ivan Lauc je mladi poduzetnik iz Osijeka koji rješava doslovno globalni problem: kako povećati kvalitetu hrane poticanjem lokalne proizvodnje i kako lokalno proizvedenu hranu distribuirati kupcima na efikasan način. Njegov startup plodovi.hr je zbog toga sukladan EU i UN nastojanjima ...
Visit
E350 – Antonio Đureta – O osiguranjima // Hrvatska udruga auto struke
Antonio Đureta je pravnik koji se nakon iskustva odvjetničkog ureda odvažio na više samostalnosti i kako sam kaže, ostaviti svoj trag rješavajući velike probleme. Bio je dugogodišnji član, a sad je i predsjetnik, Hrvatske udruge auto struke (HUAS), koja okuplja ...
Visit
E349 – Antonio Perić-Mažar – Kako profitirati od odlaska na konfere...
Antonio Perić-Mažar je direktor firme Locastic, koja je postala ponešto poznata u domaćim IT krugovima po organizaciji i nastupima na međunarodnih konferencijama, te BlockSplita, koja je jedna takva konferencija. Od razvoja web siteova danas su agencija koja razvija različita rješenja, ...
Visit
E348 – Ana Brajković – Kako otvarati vrata u prodaju edukacijskih t...
Ana Brajković je nakon 10 godišnje karijere u Tisku i Agrokoru na mjestima direktora odjela razvoja i voditelja edukacija pokrenula savjetovanje i edukacije zaposlenika putem vlastite firme. Osobno je održala preko 3000 edukacija i treninga te piše za Poslovni dnevnik ...
Visit
E347 – Istok Pavlović – Kako se istaknuti ako AI bude svima stvarao...
Istok Pavlović je stručnjak u puno područja, a vjerojatno je najpoznatiji u području marketinga, autor je brojnih kolumni, i svojedobno proglašen najutjecajnijim blogerom u Srbiji, ali osim toga je pokretač brojnih manjih i većih biznisa i medija, te se bavi ...
Visit
E346 – Mario Celinić – Što je zajedničko opasnom usponu na Everest ...
Mario Celinić šesti je Hrvat koji se popeo na Mt. Everest, a cilj mu je osvojiti najviše vrhove svih kontinenata (nedostaju mu još dva). Avanturist je i sportaš koji se nekada aktivno bavio MMA-om, a uz to je i poduzetnik ...
Visit
E345 – Tonči Viljac – Kako uspjeti u građevini u međunarodnom okruž...
Tonči Viljac je nakon kratke karijere u pomorstvu pokrenuo građevinsku firmu Modular Living koja radi posebnu vrstu modularnih montažnih kuća, s čeličnom konstrukcijom i modernim materijalima, s velikom fleksibilnosti u arhitekturi i površinskim materijalima, a najveći dio poslovanja im dolazi ...
Visit
E344 – Dario Marenić: Kako biti najbolji na svijetu u svojoj branši...
Dario Marenić poduzetnik je s 34 godina iskustva te osnivač tvrtke Elda d.o.o. specijalizirane za proizvodnju tekućina za elektronske cigarete koja trenutno izvozi u više od 80 zemalja svijeta. Dario je ujedno i nositelj brojnih nagrada priznatih u cijelom svijetu. ...
Visit
E343 – Sara Peranić – Kako pomagati poduzetnicima i biti uspješan p...
Sara Peranić je autorica jedne od najbrže rastućih platformi za trening samopouzdanja i poduzetničkog mindseta, koju je podigla po uzoru na svjetski uspješne uzore. Njen put je zanimljiv i cijelo vrijeme usmjeren pomaganju, od fakultetskog obrazovanja kao socijalne pedagoginje, do ...
Visit
E342 – Jadran Lazić – Kako biti sretan tijekom 50 godina karijere, ...
Jadran Lazić Splitski je fotograf s Hollywoodskom adresom. Jedan je od najvećih svjetskih celebrity fotografa na svijetu, i jedan od najdugovječnijih. U životu je imao preko 300 naslovnica, a objavljivao je u časopisima kao što su Times, Newsweek, Paris Match ...
Visit
E341 – Odabrao Đelo Hadžiselimović
Dugo smo htjeli pozvati ovog gosta, i konačno nam se ispunila želja i to za petu godišnjicu podcasta, krajem 11. mjeseca. Kad smo počinjali podcast, jedna od manjih stvari koje je trebalo odlučiti je kako će se nazivati epizode, i ...
Visit
E340 – Martina Osmak – Kako doći do ogromnih međunarodnih klijenata...
Martina Osmak na puno načina utjelovljuje duh poduzetništva - spremnost na promjenu karijere, na rizike, specifičnu tvrdoglavost da se nađe rješenje makar izgledalo da rješenja nema, i spremnost da svoja iskustva podijeli drugima. Njen put je počeo na pravnom fakultetu, ...
Visit
E339 – Damir Firšt – Kako razmišljati i razvijati budućnost komunik...
Damir Firšt je su-osnivač Matterless Studija i Auki Labsa, Hong-Kongških startupa koji razvijaju tehnologiju proširene stvarnosti (Augmented Reality) s naglaskom na dijeljeno, zajedničko iskustvo njihovih korisnika. Priča o osnivanju je vrlo zanimljiva i vezana za Damirovo bogato iskustvo putovanja i ...
Visit
E338 – Ognjen Golubić – Kako napraviti ogromnu promjenu u svojoj ok...
Ognjen Golubić je vjerojatno najpoznatiji kao TV voditelj u showu Dobro Jutro Hrvatska, no osobno je puno više od toga. Njegovo zalaganje za otvaranje vrtića i škole u Kajzerici s udrugom "ZaKAJ? Za KAJzericu!" je uvelike pomoglo da su se ...
Visit
E337 – Goran Čandrlić – Zašto danas digitalni marketing ne radi kao...
Goran Čandrlić marketingaš je iz Rijeke, jedan je od kreatora „Kishe“ – kišobrana koji ne možete izgubiti zato što je vezan za vaš smartphone, te je CEO „FutureMarketinga“. Veteran je u području marketinškim strategijama, pozicioniranjem te storytellingom i mnogim drugim. ...
Visit
E336 – Bojan Bernik – Kako više ne biti skromni pasivni prihodaš //...
Radni naslov epizode E106, objavljene prije oko 4 godine, je bio "Skromni pasivni prihodaš" jer smo u tadašnjem razgovoru s Bojanom Bernikom imali osjećaj relativne skromnosti u odnosu na neke druge goste s kojima smo razgovarali. Bojanu je jedan od ...
Visit
E335 – Matija Srbić – Što je uloga startup inkubatora i kakva je bu...
Matija Srbić je voditelj FER-ovog inkubatora SPOCK koji pomaže studentima i djelatnicima da svoje projekte pretvore u ozbiljne startup-ove, a svi zajedno su vjerojatno fanovi Star Treka. Za sebe kaže da su mu osim startup-ova strasti bicikliranje i navijanje za ...
Visit
E334 – Luka Abrus – Kako izaći na američko tržište // Five
Luka Abrus je co-founder FIVE-a, agencije za product design, software development i optimizaciju user engagement-a, te je autor nekoliko knjiga, Radi i kao predavač na Sveučilištu Vern, te je kolumnist u IT magazinu „Mreža“ u kojem je objavio preko 150 ...
Visit
E333 – Daniel Ackermann – Kako agencija raste i zašto je vrijeme da...
Daniel Ackermann prvu je tvrtku iStudio osnovao 2009. godine kada mu je bilo 22 godine, uglavnom za izradu webova i prisutnosti na društvenim mrežama, a od tada se puno toga promijenilo. Danas je Degordian digitalna agencija specijalizirana za performance / ...
Visit
E332 – Branimir Lozo – Kako spasiti što se spasiti da u edukaciji d...
Branimir Lozo direktor je Dekod Telekoma d.o.o., tvrtke sa stručnim timom za područje mjerenja u telekomunikacijama. Rodom je iz Vukovara i za sebe kaže da je oduvijek volio razmišljati o budućnosti. Kao dijete je mislio da će do 2000. godine ...
Visit
E331 – Vedran Vukman – O budućnosti fintecha, investitorima i start...
Vedran Vukman poduzetnik je od osnovne škole. Danas ima mnogo startup iskustva i CEO je Revuto-a, aplikacije koja upravlja vašim pretplatama. Razgovarali smo o njegovim poduzetničkim početcima, riskantnim ulaganjima te njegovom odnosu prema pretplatama i na koji način Revuto pomaže. ...
Visit
E327 – Dženan Lojo – Kako izgleda svijet enterprise razvoja i uslug...
Dženan Lojo je direktor TIS OIS, člana TIS grupe, firma koja ima nezasluženu reputaciju da su iz Slovenije ali zasluženu reputaciju kvalitete. Radi se o uslugama koje su specijalizirane za "enterprise" tržište, a to su najčešće banke, telekomi i državne ...
Visit
E330 – Dragan Petric – Kako je to biti mastermind za hype // BUG, ....
Dragan Petric je dugogodišnji autor u časupisu BUG i jedna od legendi IT novinarstva koji su u toj redakciji stasali. Već 10-tak godina, BUG organizira redovne i vrlo posjećene evente, počevši od BUG Future Show-a, FinTech i iOT konferencija, do ...
Visit(c) 2023 PODCAST.HR, Ideja na kvadrat d.o.o.