6 stvari na koje treba paziti kod pokretanja podcasta
Pokretanje podcasta je zabavno i za mnoge autore vrlo korisno – s podcastom mogu doći do publike koja će posvetiti određeno vrijeme njihovom sadržaju, mogu proširiti informacije o svojim proizvodima i uslugama, te ojačati svoj brand – bilo korporativni ili osobni!
- Odabir teme / tema i konzistencija – slušatelji vole rutinu i pomaže kad mogu redovno očekivati sadržaj otprilike u isto vrijeme
- Kvaliteta snimljenog zvuka; lošu snimku se ne može kasnije dovoljno popraviti u obradi – imamo dosta iskustva baš s time u Surovim Strastima Za jednu osobu koja govori, najjeftiniji način za doći do dobre snimke je uzeti mikrofon kao Blue Yeti Nano ili Blue Yeti.
- Obrada zvuka – za početak treba maknuti šum koji je uvijek prisutan bez obzira na opremu, samo se razlikuju u razini šuma – i eventualno dodati jinglove. Jedan od najpopularnijih besplatnih softvera za obradu zvuka je Audacity.
- Smještaj zvuka na serveru – treba odabrati platformu koja je jednostavna za korištenje i dovoljno fleksibilna da ju je moguće dugoročno koristiti
- Obavještavanje raznih distribucijskih platformi da podcast postoji – potrebno je barem poslati ga na iTunes jer puno ostalih platformi preuzima podcase s njih
- Marketing i privlačenje slušatelja – od toga da se obavijesti šalju na društvene mreže, do prisustva u medijima i drugim podcastima radi distribucije informacija o tome da postojite
Svaka od tih tema su dosta široke i zahtjevaju svoje vlastite članke, te ćemo ih uskoro napisati u obliku serije članaka o podcastingu.
Date:
April 15th at 6:28pm