100%unprepared BabyRoompodcast Bengeri podcast - Idemo putovati, piti i jesti BircTalk Podcast Bliski susreti jezične vrste Eduza Fakat Podcast Gligora cheese & deli Good Game Show Grizli Office Podcast HCL.hr Heinzelova 33 - Priče o uspjesima preko noći Human LAB Podcast IT zajednica Rijeka Logit Mashin' the Beauty Netokracija Od A do Žena Pametni ljudi Podcast Inkubator Podcast Velebit pomalo podcast by Marie Putoholicari Reboot magazine Superhuman life SUPEUS Surove Strasti Turizam24: Vijesti - Podcast - Video priče Udruga eCommerce Hrvatska Udruga Penkala Zapozorje Podcast
...
Radionica: uživo uređujemo blog post | LOGIT LIVE #53

Jeste li ikad imali prilike sjediti kraj nekoga i gledati ga kako uređuje blog post i dovodi ga do savršenstva? Zamislite da možete čuti tok misli osobe koja već dvadeset godina piše poslovne blog postove, i uživo pratiti poteze te ...

Visit
...
Social Selling: kako prodavati preko Linkedina | LOGIT LIVE #52

Prodavač ste i imate mjesečne kvote? Plaća vam ovisi o tome koliko poslova sklopite mjesečno? Mrzite cold calling i smatrate da prodaja mora biti više od puke igre brojki? Želite iskoristiti Linkedin za unaprjeđenje prodaje? Ovo je epizoda za vas. ...

Visit
...
Kako produkciju sadržaja učiniti jeftinijom | LOGIT LIVE #51

Kreiranje sadržaja može biti i brže, i bolje, i jeftinije! Zvuči nemoguće jer nam inače daju da odaberemo samo dvije od te tri stvari, no s tehnikom iz ove epizode možete dobiti sve. Dokazana, popularna i cjenovno pristupačna tehnika produkcije ...

Visit
...
Marketing taktike za B2B SaaS proizvod: Željko Riha | LOGIT LIVE #50

SaaS iliti Software as a Service dominantan je način isporuke softvera, pogotovo u B2B segmentu. I Hrvatska je prepuna SaaS startupova koji svi traže svoje mjesto pod suncem. Osim same kvalitete softverskog proizvoda, marketing je možda i presudan dio uspjeha ...

Visit
...
Kako opisati vlastitu uslugu na webu? | LOGIT LIVE #49

Najteže je za web opisati našu vlastitu uslugu. Sjednemo pisati i riječi jednostavno ne izlaze iz nas: sve nam zvuči glupo, neprecizno, neprikladno za klijente. Od drveća ne vidimo šumu, zapetljamo se i više sami ne znamo što je bitno ...

Visit
...
Zašto i kako postati dobar mentor: Jana Blažević Marčelja | LOGIT L...

Mentorstvo i mentoriranje sve je češća tema u hrvatskoj poslovnoj sferi. Formirale su se i neke mentorske mreže, brojni događaji poput hackathona nezamislivi su bez stručnih mentora koji pomažu manje iskusnima na njihovom poslovnom putu. No, zašto bi netko trošio ...

Visit
...
Kako zaposliti digitalnog marketingaša | LOGIT LIVE #47

Shvatili ste da morate oformiti vlastiti marketing odjel, i sad je došlo vrijeme da zaposlite svog prvog marketingaša tj. digitalnog operativca koji će puno na radno vrijeme obavljati velik broj marketinških zadataka? Ne znate kako oblikovati poziv za to radno ...

Visit
...
Zašto vaš B2B web treba Live Chat | LOGIT LIVE #46

Live chat na webu odličan je prodajno-marketinški alat koji većina hrvatskih B2B tvrtki potpuno ignorira! Kad bi firme znale da se s live chatom mogu privući novi kupci i spasiti unaprijed izgubljeni upiti ili online prodaje, sve bi ga firme ...

Visit
...
Kako prakticirati dobar digitalni marketing s lošim webom | Buba u ...

Imate loš web i smatrate da je to dovoljno dobar izgovor zašto vam kompletan (digitalni) marketing stoji? Mislite da je potpuno novi web preduvjet za bilo kakve marketinške akcije? Živite u iluziji da ćete novi web pokrenuti za mjesec-dva, pa ...

Visit
...
Izbjegnite tipične pogreške totalnih video početnika | Recenziraj m...

Umjesto recenzije tuđih webova, u ovoj epizodi na recenziju dovodimo sami sebe! I to ne web stranice, nego naša dva vlastita edukativna live video podcasta LOGIT LIVE i EDUZA SHOW. Njih ćemo s ljubavlju iskritizirati uzduž i poprijeko zato da ...

Visit
...
Kako početi prodavati digitalne proizvode | Digitalna radionica #11...

Kreativac ste koji pretežno prodaje usluge i sada razmišljate da kreirate neki digitalni proizvod za međunarodno tržište? Htjeli biste napraviti knjigu, tečaj, softver, video, glazbu, predložak, kreativni paket, grafičke datoteke... i ponuditi rezultate tog svog intelektualnog rada na prodaju online? ...

Visit
...
Specijalizacija kao strategija marketinga: Zvjezdana Vukić | Buba u...

Kad vas netko pita tko vam je idealni kupac, a vi odgovorite 'svi', to je znak da nešto nije u redu s vašom poslovnom strategijom. U poslu nije mudro pokušavati biti svakome sve. Kad se bojite odabrati neku nišu ili ...

Visit
...
Bolji onsite SEO u samo 15 minuta | Recenziraj moj web #11, LOGIT LIVE

Pitate se što napisati u TITLE, META DESCRIPTION i H1-HX naslove ključnih stranica vašeg weba? Ti osnovni elementi onsite SEO optimizacije zvuče i izgledaju jednostavno i trivijalno, ali vi koji to radite prvi put sigurno se malo mučite. Dobra vijest ...

Visit
...
Redizajn weba: kako unaprijediti oblikovanje teksta | Digitalna rad...

Prijenos sadržaja sa starog na novi web uobičajena je faza procesa redizajna poslovnog weba. Iskoristite tu savršenu priliku da unaprijedite tekst pojedinačnih stranica u nešto čitljivije, oku ugodnije, a time i prodajno učinkovitije. Sav tekst treba pogledati novim objektivnim očima, ...

Visit
...
Kako putem LinkedIna izaći na 15+ stranih tržišta: Stefano Ladavac ...

Kako plasirati luksuzni inovativni proizvod na tržišta poput Francuske, Skandinavije i Izraela, pa i Australije i Novog Zelanda? Kako to učiniti u situaciji kada nema međunarodnih sajmova, konferencija ni fizičkih sastanaka? To zna Stefano Ladavac, direktor tvrtke Infinity Luxury koja ...

Visit
...
Arhitektura glavnog izbornika weba | Recenziraj moj web #10, LOGIT ...

Glavni izbornik jedan je od najvažnijih elemenata svakog poslovnog weba. Nakon logotipa, to je prvi element dizajna weba koji posjetitelj pogleda i istraži. Način na koji ga organizirate, izgradite, nazovete i poredate stavke u njemu značajno utječe na odluku posjetitelja ...

Visit
...
Skiciranje (wireframing) stranica weba u praksi | Digitalna radioni...

U okviru projektiranja i prototipiranja web stranica radi se i skiciranje strukture (wireframing) ključnih stranica weba. Pomoću skica komuniciramo sebi ili drugima što je važno za poslovni web i zašto je to važno. Skica pomaže da sebi brzo razjasnimo ili ...

Visit
...
Email marketing na 'težak' način: Goran Blagus | Buba u uho #19, LO...

Ako od nekoga možemo naučiti kako upogoniti email marketing da konzistentno generira upite, onda je to sigurno Goran Blagus, coach i konzultant koji malim tvrtkama pomaže ostvariti bolje prodajne i management rezultate. Goran već tri i pol godine neumorno objavljuje ...

Visit
...
Uvjerljiv prodajni sadržaj: podaci, dokazi, primjeri | Recenziraj m...

Prodajni sadržaj poslovnog weba (website copy) ima jedan cilj: dovesti čitatelja iz stanja neinformiranosti i znatiželje u stanje spremnosti na kupnju. Svaki se prodajni sadržaj može unaprijediti da bi on bio utjecajniji, uvjerljiviji i učinkovitiji. Jedan od alata pisaca prodajnog ...

Visit
...
Kako napraviti prototip prvog poslovnog weba | Digitalna radionica ...

Imate poslovnu ideju i trebaju vam web stranice da biste je prezentirali i počeli poslovati? Već ste čuli da biste razvoju weba trebali započeti strateški, i to s fazom koja se zove projektiranje web stranica? Tek ste na početku poslovanja ...

Visit
...
Kako pokrenuti podcast? Gost: Ivan Voras, Surove Strasti | Buba u u...

Kako pokrenuti podcast i što treba redovito raditi da bi podcast postao uspješan? O tome sve zna Ivan Voras, jedan od dvojice pokretača najslušanijeg hrvatskog audio podcasta Surove Strasti. Razgovarat ćemo o tome što bi poduzetnici koji razmišljaju o pokretanju ...

Visit

(c) 2021 PODCAST.HR, Ideja na kvadrat d.o.o.