Što je nama naš live streaming dao: posljednja epizoda! | LOGIT LIV...
(Kvaliteta videa se popravila nakon 16. minute) 105. epizoda video podcasta uživo LOGIT LIVE o strategijama i taktikama B2B digitalnog marketinga bit će i posljednja jer se voditeljica fokusira na druge projekte. Nakon 2 godine live streaminga gotovo svakog radnog ...
VisitPozivi na akciju (CTA): 4 najčešće pogreške | LOGIT LIVE #104
Call to Action (CTA) ili poziv na akciju važan je marketinški element svake web stranice. Recenzirajući brojne poslovne webove nailazimo na jedne te iste pogreške s pozivima na akciju koje nije teško ispraviti. U ovoj kratkoj epizodi navest ćemo 4 ...
VisitIzbjegnite najčešće pogreške na poslovnim web stranicama | LOGIT LI...
Nijedan web nije savršen, ali jedne te iste pogreške viđamo po webovima već 20 godina (i tome nema kraja). Da vaše poslovne web stranice ne bi bile među njima, pogledajte ovu epizodu. 🎧 SADRŽAJ EPIZODE: 00:00 Uvod u epizodu: Izbjegnite ...
VisitRad na daljinu: kako ga dobro organizirati | LOGIT LIVE #102
Previše timskih Zoom sastanaka odraz je loše organiziranog rada na daljinu! Tijekom pandemije, neke su tvrtke pokušale u digitalni svijet copy-pastati način na koji su radile u uredu, i time su kreirale još više problema. Potpun ili djelomičan rad na ...
VisitKako urediti video za YouTube: detalji Youtube videa | LOGIT LIVE #101
Nemojte samo uploadati (svoj prvi) video na YouTube kanal, uredite ga kako treba da bi ga ljudi htjeli pogledati! U ovoj epizodi demonstriramo kako se radi s karticom Video Details unutar aplikacije YouTube Studio, tj. fokusiramo se na najvažnije uredive ...
VisitMarketing za misiju leta u svemir: Daniela Jović, CroCube | LOGIT L...
Za nas je ovo jedna od najuzbudljivijih misija u Hrvatskoj ikada: Hrvati šalju svoj prvi satelit u svemir, i na njemu će poletjeti i digitalna imena nas građana koji ćemo misiju financirati putem crowdfunding kampanje! O CroCube misiji slanja prvog ...
VisitNotion kao alat za planiranje i projektiranje web stranica | LOGIT ...
Marketingaši i poduzetnici, radite na planiranju (projektiranju) svog poslovnog weba prije nego što ga predate web agenciji na razvoj? Imate viziju kako bi vaš sadržaj trebao biti oblikovan i porazmješten po stranici, ali ne možete naći dobar alat s kojim ...
VisitLinkedin Audio, novi format: pokrenite audio podcast uživo | LOGIT ...
Zamislite da imate svoj vlastiti radio show u kojem možete uživo pričati i s vašim gostima, i sa slušateljima - i to na internetu! Novi sadržajni format, Linkedin Audio, vrlo je sličan radiju uživo i omogućuje doslovno svakome da se ...
VisitPrenamjena sadržaja u praksi: Gordana Tatalović | LOGIT LIVE #97
Ubili ste se satima pišući taj veliki blog post i nakon toga ste ga samo jednom pošerali na društvenim mrežama? Pa vi doslovno bacate vrijeme i trud u vjetar! Zamislite kad biste mogli jedan jedini blog post iskoristiti deset i ...
VisitKoji sadržaj dati besplatno, a koji naplatiti? | LOGIT LIVE #96
Kreatori sadržaja često muku muče s time gdje povući liniju između sadržaja koji objavljuju besplatno i sadržaja koji bi trebali naplatiti (da bi mogli živjeti od svog rada). U nekom trenutku treba od publike zatražiti da plati za naš trud, ...
VisitKarijera u marketingu: zašto odabrati B2B | LOGIT LIVE #95
Što vas čeka ako se zaposlite u B2B tvrtki ili agenciji koja se specijalizirala za B2B klijente? Ili ste možda marketingaš-poduzetnik koji planirate odabrati pametnu specijalizaciju, i razmišljate o nečemu u B2B-u? Kome će karijera u B2B marketingu najviše odgovarati? ...
VisitCheck lista za unaprjeđenje sadržaja blog posta | LOGIT LIVE #94
Ubijate se od pisanja blog postova za firmu, a ne dobivate željeni povrat investicije? Puno je razloga zašto je to tako i još je više načina kako unaprijediti vaše poslovne blog postove pa smo se u ovoj epizodi fokusirali samo ...
VisitZašto i kako eksperimentirati u marketingu: 4 primjera | LOGIT LIVE...
Radite li i vi u firmi koja se po pitanju marketinga teško mijenja, sporo prilagođava promjenama, a inovacije izostaju? Jedno od mogućih rješenja jest korištenje eksperimenata. Marketinški eksperiment može biti alat za jednostavnije uvođenje teških promjena, a eksperimenti donose i ...
VisitPredložak za strateško kreiranje sadržaja za početnike | LOGIT LIVE...
Ako ste početnik, vjerojatno pisanju blog postova i kreiranju sadržaja pristupate stihijski: kreirate samo kada imate nešto za reći, bez puno razmišljanja. Možda zato nemate rezultate kakvima se nadate? To je sasvim normalno, no postoji jednostavan način da vašem sadržajnom ...
VisitČime popuniti kalendar sadržaja (content calendar)? | LOGIT LIVE #91
Kalendar sadržaja (content calendar) jedan je od osnovnih alata kojim se služimo kad radimo operativni marketinški plan, no kakvim bismo ga sve sadržajem trebali popuniti? Koliko često bismo trebali kreirati originalni sadržaj da bismo imali dovoljno materijala za cijeli radni ...
VisitKrucijalno pitanje za mjerenje vrijednosti marketinga | LOGIT LIVE #90
"Kako ste saznali za nas?" Tako uobičajeno, a tako slabo iskorišteno pitanje :) U ovoj kratkoj epizodi prvo pričamo o tome kako ovo jedno jednostavno pitanje uvesti u firmu, a zatim i kako s njime voditelji marketinga mogu mjeriti rezultate ...
VisitDigitalni proizvodi kao pasivan prihod za uslužne tvrtke | LOGIT LI...
Želite zarađivati dok spavate? Ako ste uslužna tvrtka, digitalni proizvodi možda su najjednostavniji način za stvaranje vašeg prvog izvora pasivnog prihoda. U ovoj epizodi dobit ćete ideje što biste vi mogli pokrenuti jer smo vam predstavili nekoliko hrvatskih tvrtki koje ...
VisitKoga izabrati za izradu web stranica? | LOGIT LIVE #88
Ako vas nervira odgovor "ovisi" na pitanje koga izabrati za izradu web stranica, dođite pogledati ovu epizodu jer ćemo malo rasvijetliti to "ovisi" i objasniti o čemu doista ovisi kakvog od brojnih različitih vrsta ponuđača za razvoj web stranice odabrati. ...
VisitKoje digitalne vještine trebaju direktorima marketinga? | LOGIT LIV...
Promovirani ste na poziciju voditelja marketinga u firmi u kojoj radite? Poduzetnik ste koji radi sve vitalne funkcije u vlastitoj firmi, pa tako ste odgovorni i za marketing? Bez određenih se vještina danas može, ali bez nekih baš i ne. ...
VisitŠto vas čeka kod pokretanja online platforme: Selma Čmelik | LOGIT ...
Planirate pokrenuti inovativnu online platformu ili online servis od kojeg biste u budućnosti htjeli živjeti? Voljeli biste preskočiti uobičajene pogreške i nedoumice i naučiti nešto od iskustava drugih poduzetnika koji su prošli prvi dio tog puta? U gostima je bila ...
VisitPogreške početnika u pisanju prodajnog sadržaja | LOGIT LIVE #85
Nakon što smo održali nekoliko praktičnih radionica za pisanje prodajnog sadržaja za web stanice, primijetili smo s čime se poduzetnici početnici najviše muče. U ovoj epizodi proći ćemo kroz najteže aspekte copywritinga za B2B webove i dati vam konkretne savjete ...
VisitKako napisati sadržaj crowdfunding stranice | LOGIT LIVE #84
Planirate crowdfunding kampanju i ne znate što biste sve trebali uključiti u tekst na toj stranici? Koji elementi sadržaja su nužni, koji su bitni, a koji su nižeg prioriteta? Kako to sve posložiti na stranici, i na što posebno paziti? ...
Visit20 godina razvoja web rješenja: webmarketing.hr | LOGIT LIVE #83
Kako smo web rješenja i web aplikacije razvijali u 2000-tima, 2010-ima, a kako to izgleda danas? Kako je to bilo osnovati firmu za razvoj web rješenja i biti poduzetnik sve ove godine? Mi u Logitu ove 2022. godine slavimo 20 ...
VisitChatbotovi za B2B poslovanje: Mislav Gluščević | LOGIT LIVE #82
Što su chatbotovi i kako ih hrvatske B2B tvrtke već danas koriste za unaprjeđenje marketinga i prodaje? S konkretnim iskustvima i primjerima u goste nam je bio Mislav Gluščević, stručnjak za chatbot marketing i marketing automatizaciju. Iako je automatizacija marketinga ...
VisitTOP 7 pogrešaka kod razvoja poslovnih aplikacija | LOGIT LIVE #81
Mala ste tvrtka koja planira naručiti razvoj aplikacije za poslovanje? Zamke u projektima razvoja aplikacija leže tamo gdje ih kao tipičan mali poduzetnik ne očekujete, a do neuspjeha dolazi čim ostanete bez resursa za daljnji razvoj. U ovoj epizodi navodimo ...
Visit(c) 2024 PODCAST.HR, Ideja na kvadrat d.o.o.